Image Map

FaceBook

środa, 7 października 2015

Wizyta u Weta

Tak, każdy to przechodził. Akurat Birek lubi przychodzić z wizytą do gabinetu. Dziś malec miał ostatnie szczepienia. Została aby wścieklizna. :)

Jak to zrobiłam że ten malec lubi chodzić na badania?
- Przy recepcji jest sklepik i tam kupujemy często przysmaki, które w lecznicy po zapłaceniu wącha. Wie że tu kupuje mu coś smacznego. :)
- Bierzemy ulubioną zabawkę. Najulubieńszą z którą się myje, chodzi na spacery.
- Mamy też przysmaki. Za sprawdzenie czystości uszków- smakołyk, za temperaturę- smakołyk. Wie że jest grzeczny i może liczyć na przysłowiowe ciasteczko.

Na co zwracać przy wyborze lekarza?
- Na wiedzę. Wyobraźcie sobie teraz moją sytuację przed miesiąca. Przychodzę z Biru do Pana Weta, starszy Pan patrzy na Biru i nagle się pyta: "Jaka to rasa?".... No oczy z orbit wyszły... Jak to nie wie jaka to rasa? To co on wie o moim psie? To była pierwsza i ostatnia wizyta.. Do "naszej" lecznicy jak przyszliśmy pierwszy raz Pani Wet od razu wiedziała jaka to rasa, opowiedziała mi o niej sama co nieco, na co zwracać uwagę, co lubi robić. Tak, to jest profesjonalne podejście do pacjenta.
- Na stosunek do zwierzaków. Gdy przychodzimy z Birkiem do lecznicy- Pani Recepcjonistka się z nim wita, bawi. Gdy wchodzimy do gabinetu jest podobnie. Malec ufa tym Paniom i je zna. Ma dobre skojarzenia chociaż jest szczepiony, ma wkładaną tabletkę na odrobaczanie czy jest badany. Dla niego to coś pozytywnego.
- Jest woda/zabawki dla psiaków. Może to błache, ale jednak ja to doceniam. Psiaki często przychodzą o własnych siłach i chce im się zwyczajnie pić. Fajnie jest wejść, psiak się napije, rozluźni, pobawi. :)
- Można o wszystko się zapytać. Wiedzę którą mam posiadam z książek i z doświadczenia. Czasami zdarza się że nasuwają mi się pytania. Więc kogo się pytam? Moją Wet, która odpowiada, wtrąca inne tematy. Musisz mieć do Weta wielkie zaufanie. Jeżeli Ty go nie masz, nie ma go i Twój pies.

Zalecany plan szczepień szczeniaków:
* 6-7 tydz.- nosówka, parwowiroza
* 10-12 tydz.- nosówka, parwowiroza, leptospiroza, wirusowe zapalenie wątroby,  kaszel kenelowy
* 16. tydzień- nosówka, parawowiroza, leptospiroza, koronowiroza, wirusowe zapalenie wątroby,  kaszel kenelowy
* 16-20 tydz. - wścieklizna

A oto mój milusiński ze swoją opiekunką-lekarzem :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz. Zapraszam do polubienia bloga oraz profilu na facebooku :)