Image Map

FaceBook

czwartek, 1 października 2015

EzzyGroom

Szczotka, może zwykła może niezwykła? Zamówiona. Przychodzi 4 dni po złożeniu zamówienia. Niepozorna i lekka. Trochę jestem zdziwiona. Małe to urządzonko. Wołam malca. Malec przychodzi obwąchuje i zaczyna się bawić. No to zaczynamy! Czeszemy czeszemy.. I nagle robi Nam się kulka.. Kulka sierści.. Ale jak to? Nie myślałam że aż tyle jej będzie! Birek kładzie się i swoją postawą mówi: "Czesz mnie dobra kobieto!". I tak po 10 minutach oczywiście mu się znudziła "zabawa". Normalnie. Patrzę na kulkę, całkiem spora.. Patrze na dywan z przerażeniem... Ale nie widać jakiś kłaków.. Wszystko w kulce? Serio? Zero kłaków plątających się po dywanie? Super.. Po godzinie zaczynamy drugą operację czesania. Dalej się błogo kładziemy i leżymy, a pańcia musi czesać.. Chyba to polubieliśmy :)


Ta zwykła niezwykła szczotka to EzzyGroom :)

Zobacz film!

Opinia: Kupiłam ją ze zwykłej ciekawości, wystraszyła mnie trochę cena- ale zwroty wkońcu też są! :) I powiem że to dobra inwestycja - te 35 zł zostały wydane prawidłowo! Pies od sierściony i zadowolony. Mała szczotka więc można ją wziąć do kieszeni i wyjść z pieskiem na spacer. Łapie ładnie włosie i usuwa.

POLECAMY RAZEM Z BIRKIEM :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz. Zapraszam do polubienia bloga oraz profilu na facebooku :)