Image Map

FaceBook

sobota, 26 września 2015

O mnie - akicie japońskiej o imieniu Biru



Opowiem Wam coś o mnie ;)


a raczej o mojej rasie- Akita. Jestem typem szpica i psa pierwotnego. Byłem wyhodowany do walk psów. Jestem największym przedstawicielem japońskich ras psów. Waże średnio 35-45 kg (psy, sunie- 25-35 kg). Szybko właściciele moich przodków zorientowali się że jesteśmy czujni i umiemy polować m. in. na dzika, jelenia.



Japońskie Ministerstwo Wychowania w 1931 r. uznało moją rasę akita za dziedzictwo kulturowe i przyznało dotacje rządowe dla hodowli tych psów.


Ludzie często kojarzą mnie z Hachiko. Każdy oglądał opowieść o psie który przez 10 lat czekał na swojego właściciela. Moja rasa jest symbolem wierności i psiej miłości.


Jestem inteligenty i chce się uczyć nowych komend oraz sztuczek. Chociaż często mnie to nuży, więc moi właściciele muszą zapewniać mi codzienną dawkę rozrywki.


Dumnie krocze przez świat, nie bojąc się niczego. Emotikon smile


Moje największe zalety:
+ jestem przywiązany do właściciela
+ nie hałasuje, jestem "cichym" psem
+ jestem nieskromnie mówiąc inteligentny
+ doskonały ze mnie stróż
+ bez problemów zostaje sam w domu


Mam niestety i wady:
- dominuje
- nie ufam obcym
- zdarza mi się być agresywny wobec innych psów
- jak złapie trop tak mnie nie zobaczycie


Ale Wam czegoś nie zdradziłem :D
Nieskromnie powiem, że kocham swoich właścicieli bezgranicznie!







1 komentarz:

Dziękuje za komentarz. Zapraszam do polubienia bloga oraz profilu na facebooku :)