Image Map

FaceBook

czwartek, 3 marca 2016

RECENZJA- zoolove zabawka na inteligencję Spinning Wheel

Dziś przyszła cudowna zabawka na inteligencje Sprinning Wheel zamówiona na zooplus, :) zawsze chciałam zamówić Birkowi zabawkę tego typu :) Jest to kręcąca się zabawka dla pobudzenia aktywności umysłowej psa, można wypełnić smakołykami.
Czyli kong i zabawka- O TO MI CHODZIŁO !

KOSZT- 24,80 zł
DOSTAWA- 1-3 dni

ZALETY:
-  cena (ceny podobnych zabawek to koszt ok. 80-100 zł) ;
- wymiary (jest dość mała gabarytowo więc zawsze można ją gdzieś upchnąć lub wziąć ze sobą)
- gumowe przyssawki (fajnie trzyma się płytek, więc pies może trochę poszaleć nosem lub łapami)
- rozwija inteligencje;
- mieszczą się spore kawałki w skrytki
- łatwa do czyszczenia

WADY:

- za swobodnie wszystko się rusza więc przeznaczona dla mniejszych psiaków ( ja poradziłam sobie tak że kawałek tektury wsadziłam między i już jest ciężej ruszać pokrywą :) )
- przyssawki trzymają się tylko ze śliskimi powierzchniami ;)

1 komentarz:

Dziękuje za komentarz. Zapraszam do polubienia bloga oraz profilu na facebooku :)