Image Map

FaceBook

wtorek, 22 grudnia 2015

Paka dla zwierzaka - czyli mam prezent dla mojego gówniarza!

Zainteresowałam się tematem wysyłki psiej paczki w której jest wszystko niespodzianką. Jako macocha malucha muszę ciągle wymyślać mu jakieś zajęcia, kombinować za nowymi wrażeniami. Przed świętami stwierdziłam że może fajną opcją będzie prezent już gotowy- niespodzianka nie tylko dla malucha ale i dla mnie :) I zamówiłam! :) dzisiaj dostaliśmy paczkę. Wybieramy wielkość psa i pakiet: jednomiesięczny, trzymiesięczny, półroczny oraz urodzinowy. Możesz również napisać czy są jakieś uczulenia lub uwagi odnośnie paczki. Fajna opcja- wybrałam dużego psa (no 20 kg ma już), jeden miesiąc- cena nie taka straszna na zawartość. Birek oczywiście strasznie zaciekawiony że znowu kolejna paczka, a miał zagadkę bo mu coś pachniało bardzo :)

Zalety paczki:
+ nigdy nie wiesz co dostaniesz jest to niespodziewanka dla Ciebie i psa
+ wybierasz wielkość psa;
+ dobry kontakt z organizatorem tego zamieszania :)
+ darmowa dostawa;
+ 100 procent mięsiwa i natury
+ wyjątkowe produkty których w sklepie nie spotkasz;
+ cena :)

Wady:
- zamówiłam jedynie na jeden miesiąc :((((( ......
A tak serio- nie zauważyłam żadnych wad...


A Wy jakie macie zdanie o takich paczuszkach dla maluszkach/duziuczka? :)





zamów na: http://www.pakazwierzaka.info/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz. Zapraszam do polubienia bloga oraz profilu na facebooku :)